Melodifestival-deltävling tre


BWO - You're Not Alone... Funkar väl också, men fortfarande inget jag skulle vilja köpa.
Sofia - Alla... Det här är kul.! En låt på grekiska.! En guldstjärna i kanten för dig Sofia.!
Maja Gullstrand - Här för mig själv... Eh... Jag orkade inte lyssna på detta, det var extremt tråkigt och hon sjunger                     med en sån mesig röst så att jag inte orkar lyssna på texten. Tråååkigt.!
Mikael Rickfors - Du vinner över mig!... Rock med en smågammal gubbe, småsöt text också... Me like.! (Ett plus för att det är med ett utropstecken i låttiteln)
E.M.D - Baby, Goodbye... Bara att höra namnet E.M.D får mig att rysa... utåt alltså, i hemlighet tycker jag att iaf Danny har en ganska så bra röst och den grejjen att han sjunger de stämmor jag skulle välja gör mig väldigt glad.! Låten... Eh... Nje... Inte för mig tack.!
Molly Sandén - Så Vill Stjärnorna... Hon sjunger väl bra... Ge flickan en bra låt och låt henne komma tillbaka då... Det är synd att en bra sångerska ska få en tråkig låt. BLÄ.!
Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I got you... Det här tyckte jag om.! Kommer att bli en riktigt härlig sommarplåga.! Jag riktigt känner att jag ligger på stranden och har sand mellan tårna. Myyyyyyys.!
Velvet - The Queen... Sådär. Funkar, men inte direkt det jag vill ha.

Jag vill ha Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox till final med Mikael Rickfors. Andra chansen får BWO och Sofia ta.

Det kommer antagligen inte bli så... Om jag får tro hit och dit så säger jag... E.M.D och BWO eller Velvet till final. Molly Sandén och Mikael Rickfors till Andra Chansen och utlandsvalet blir nog BWO eller Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0