Melodifestivalen - Deltävling fyra

Jahaja, dags igen. Jag måste säga att jag inte var alltför pepp på uppgiften att blogga om bidragen igen, men när jag hörde Agnes låt som den första tänkte jag, det kanske inte blir så dumt ändå. Japp, nu kommer min bedömning av låtarna, i sedvanlig ordning.


Star Pilots - Higher... Jag har hört denna förut...vad var det...keep my body close to the dancefloor.!!! Ja, den är ju pepp.! Pepp-låt, vad pepp allting är.!!! Jag diggar.!!!
Sarah Dawn Finer - Moving On... Alltid en massa ballader...men Sarah är så bra, hon är alltid så himlars bra.! Den här var asbra.!!!
Malena Ernman - La Voix... Jag ÄLSKAR opera...men vad är detta egentligen.? Operapop á la Fredrik Kempe...njö...tummen upp för bra sång och bra melodi...men snälla, ta bort discotrummorna.!!!
Thorleifs - Sweet Kissin' In The Moolight... Jag har aldrig gillat dansband...och det här är lika töntigt som vanligt. Jag orkar inte med.!!!
Agnes - Love Love Love... En pepp låt som gör mig glad.! : )
Susanne Alfgren - Du är älskad där du går... Ja. Okej. Va.? Var det en låt där.? Jag missade den. Jag måste lyssna en gång till. Okej. Nu är jag med igen. Ja, den här var så tråkig att man somnade i verserna, men i refrängen väckte hon mig. Men...Sarahs ballad var mycket bättre. Synd dära Susanne.!!!
Next 3 - Esta Noche... Fungerar. Kommer nog spelas något i sommar... Om det inte kommer nått bättre... Den var inte så rolig som jag ville att den skulle vara.
Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing Me Tenderly... Jaha... Killing me softly...Nej Tenderly... Eh...tråkigt.!!! Maria är för bra för den här låten, stackars flicka.


Eh...Var det alla.? Vilken smörja.!!! Fy.! Nu går jag och lyssnar på Andy McKee istället.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0