I Dreamed a Dream

Susan Boyle är ett känt namn för många, även för mig. När hon sjöng I dreamed a dream på Britain's Got Talent så grät jag som ett litet barn. Jag gör det fortfarande så fort jag hör henne, speciellt då i den låten och Wild horses. Och nyss så var det en dokumentär om denna folkkära kvinna, jag hann dock bara se en halvtimme, men jag grät hela tiden. Jag skyller det på mina föräldrar, de är så gråtmilda, både mamma och pappa, så jag har fått två gråtgener och gråter då ur båda ögonen ;)

Men nu ska ni få höra denna underbara kvinna. Susan Boyle med Wild Horses.!



Och så kan jag inte låta bli att även ge er låten som startade allt det här. I Dreamed a Dream från Les Misérables (tyvärr kunde jag inte hitta hennes första audition, alla har tagit bort funktionen inbäddning, ni kan kolla den på youtube om ni inte har sett den).

Kommentarer
Postat av: Snökristall

http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk

Där är hennes audition, gråter varje gång.!

2010-05-14 @ 19:52:00
URL: http://snokristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0